دنیا انترنشنال گروپ - بزرگترین مرکز تولید و پخش مواد شوینده با کیفیت در افغانستان
IMG-LOGO
سبد خرید
قیمت مجموعی : 0 افغانی
IMG-BLOG
16 2024-05

پودر لباسشویی خوب چه ویژه‌گی هایی دارد؟

انتخاب یک پودر لباسشویی خوب، یکی از چالش های بزرگ خانم های خانه دار هنگام خرید است. همه ما این تجربه را داشتیم که بعد از شستشوی لباس ها متوجه شدیم که به خوبی تمیز نشده اند یا رنگ آنها کمرنگ شده است. اگر نمی خواهید این اتفاق ناخوشایند را دوباره تجربه کنید، قطعا به خرید یک پودر لباسشویی خوب احتیاج دارید. اما چطور باید بهترین پودر لباسشویی را بخرید و چه ویژگی هایی را در نظر بگیرید؟

نگران نباشید اگر تا انتهای مقاله همراه ما بمانید، با ویژگی های یک پودر لباسشویی خوب آشنا می شوید و می توانید با خیال راحت لباسهای سفید، رنگی و مشکی تان را با بهترین پودر لباسشویی بشویید.

 

ویژگی های پودر لباسشویی خوب

با پیشرفت علم و فناوری، به ویژه در قرن بیستم، دانشمندان متوجه شدند که فرآیند فیزیکی و کیمیاوی شستشو چقدر پیچیده است. آنها معتقدند شرط اساسی در شستن لباس ها استفاده از شوینده های مناسب و موثر است. استفاده از محصولاتی که با فرمولاسیون خاص تهیه شده اند، حالت اولیه لباس را حفظ می کند و به طور قابل توجهی روی تمیزی، افزایش عمر لباس و سالم نگه داشتن ماشین لباسشویی تأثیر می گذارند.

 

پودر لباسشویی خوب برای لباس های سفید

برای شستن لباس های سفید باید از پودرهای مخصوص با قدرت پاک کنندگی بالا استفاده کنید. یکی از ویژگی های یک پودر لباسشویی خوب برای لباس های سفید این است که در طولانی مدت رنگ سفید آنها را تثبیت می کند. همچنین این پودرها برای بازگرداندن درخشندگی و شادابی به لباس ها طراحی شده اند. شستن لباس های سفید با مواد شوینده غیراستاندارد باعث کم رنگ شدن لباس ها و حتی تغییر رنگ سفید آنها به زرد می شود.

اگر از پودر لباسشویی نامناسب استفاده کنید، لباس تان ظاهر نامناسبی پیدا می کند و مقداری باکتری و قارچ در الیاف پارچه باقی می ماند. از طرفی استفاده از پودر لباسشویی مناسب برای لباس های سفید باعث افزایش عمر لباس و حفظ زیبایی آن می شود.

 

چطور پودر لباسشویی برای لباس های سفید بخریم؟

پودر لباسشویی مخصوص لباس های سفید دارای فرمولاسیون خاصی است و نباید از آن برای لباس های رنگی یا مشکی استفاده کنید. پس زمانیکه برای خرید یه پودر لباسشویی خوب به فروشگاه مراجعه می کنید، حتما اطلاعات روی بسته بندی آن را بخوانید.

با مشاهده یکی از ویژگی های زیر روی بسته بندی می توانید مطمئن شوید که پودر مخصوص لباس های سفید است:

روی بسته بندی عبارت سفید یا white نوشته شده باشد

یک یا چند طرح گرافیکی از لباس یا پارچه های سفید روی بسته دیده شود

روی بسته بندی آن نوشته شده باشد «مخصوص لباس سفید»

 

پودر لباسشویی خوب برای لباس های رنگی

ساختار کیمیاوی این پودرها به گونه ای طراحی شده است که هنگام تمیز کردن و از بین بردن لکه ها به پارچه آسیبی وارد نشود. برای شستن لباس های رنگی بهتر است از پودرهای استاندارد و مخصوص استفاده کنید که برای حفظ رنگ لباس مناسبند و از پوسیدگی آن جلوگیری می کنند.

 

ویژگی های پودر خوب برای لباس های رنگی

یه پودر لباسشویی خوب برای لباس های رنگی دارای آنزیمی است که از آسیب رسیدن به الیاف و رنگ لباس جلوگیری می کند. روی بسته بندی مواد شوینده لباس های رنگی علامت رنگ و روی آن عبارت مخصوص لباس های رنگی نوشته شده است.

پودر لباسشویی با کیفیت، قدرت تمیز کنندگی کنترل شده ای دارد و به رنگ پارچه آسیبی نمی رساند. در عین حال چرک و لکه را از روی لباس پاک می کند.

 

پودر لباسشویی خوب برای لباس بچه گانه

شوینده مناسب برای نوزادان و کودکان فاقد بو و آنزیم است. کودکان پوست آسیب پذیر و حساسی دارند. بنابراین شوینده آنها باید به گونه ای طراحی شود که ضمن از بین بردن باکتری ها از پوست نوزادان و کودکان محافظت کرده و از بروز آلرژی جلوگیری کند.

 

 

چطور بهترین پودر ماشین لباسشویی را بخریم؟

پودر ماشین لباسشویی معمولا بر اساس مدل ماشین لباسشویی، رنگ و مدل لباس با فرمولاسیون متفاوتی تولید می شود و باید به مقدار مشخصی از آن استفاده کرد. هنگام خرید پودر لباسشویی مناسب باید به نکات زیر توجه کنید:

· کاربرد،

· میزان حلالیت در آب،

· آنزیم های موجود در پودر لباسشویی،

· میزان پاک کنندگی،

· قدرت لکه بری،

· رایحه مواد شوینده

حالا حتما می پرسید چطور از بین اینهمه مارک و برند مختلف یه پودر لباسشویی خوب رو تشخیص بدیم؟

برای اینکه پاسخ سوالتان را کامل بگیرید، ادامه مقاله را بخوانید:

اول از همه باید به بسته بندی پودر توجه کنید. روی بسته بندی مواد اولیه مورد استفاده در فرمولاسیون پودر نوشته شده است. شما باید پودری تهیه کنید که دارای آنزیم های موثر باشد.

نکته بعدی این است که یک پودر لباسشویی خوب باید به راحتی در هر دمایی در آب حل شود. پس بهتر است پودر را از برندهای معتبر تهیه کنید که استانداردهای لازم در ترکیبات آن رعایت شده باشد.

عامل مهم دیگری که باید به آن توجه کنید، رایحه پودرها است که حس تمیزی را القا می کند. بنابراین پودر مناسب عطر و بوی مطبوعی دارد.

در نهایت، همه ما از پودرها برای از بین بردن کثیفی و لکه های پارچه استفاده می کنیم. پس قدرت پاک کنندگی و لکه بری نکته مهم دیگری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

پودر لباسشویی گلرنگ یکی از انواع پودرهای لباسشویی است که تمام ویژگی های یک پودر لباسشویی خوب را در خود دارد.

 

پودر لباسشویی گلرنگ

 

در این پودر از ۸ آنزیم مختلف استفاده شده و فرمولاسیون آن به نحوی است که به راحتی در آب‌های سخت و آهکی حل شده و به تمیزی و درخشندگی لباس ها کمک می کند.

در تولید این پودر از تکنولوژی لکه‌بری فوق العاده‌ای استفاده شده و به علت خاصیت کف کنندگی بسیار بالا، قدرت زیادی در تمیز کردن کثیف ترین لباس های چرک را دارد.

ویژگی منحصر به فرد پودر لباسشویی گلرنگ در این است که می توان از آن برای شستشوی هرنوع لباسی استفاده کرد. به همین دلیل خرید پودر لباسشویی گلرنگ بسیار مقرون به صرفه است. زیرا نیاز شما را برای شستشوی انواع البسه سفید، رنگی، چرک شده و بسیار کثیف را برطرف می کند.

مزایای پودر ماشین لباسشویی گلرنگ فقط برای لباس ها نیست، این محصول با عملکرد چندگانه خود از ماشین لباسشویی نیز محافظت می کند، زیرا حاوی مواد ضد خوردگی ماشین لباسشویی است.

 

جمع بندی

 

در این مقاله ویژگی های یک پودر لباسشویی خوب را با هم بررسی کردیم. خرید پودر مناسب نه تنها در کیفیت تمیزکنندگی لباس ها موثر است بلکه روی کارایی ماشین لباسشویی نیز تاثیر می گذارد.

استفاده از پودر نامناسب می تواند هزینه تعمیر قطعات آن را افزایش داده و طول عمر دستگاه را کاهش دهد. در حالیکه خرید پودر خوب و رعایت نکاتی مثل حجم لباس داخل دستگاه و استفاده از مقدار کافی مواد شوینده می تواند عمر آن را افزایش داده و از آن مراقبت کند.

امیدواریم این راهنما توانسته باشد به شما در خرید یه پودر لباسشویی خوب کمک کرده باشد.